W dniu 17 kwietnia 2024 r. zostało ogłoszone postępowanie o udzielenie zamówienia dla zadania: “Wykonanie projektu budowy ul. Ciećwierza, Krzyżanowskiego i drogi 22-8KDL w Klaudynie”.
Przedmiot umowy obejmuje wykonanie dwóch odrębnych projektów budowlanych i wykonawczych oraz uzyskanie dwóch odrębnych decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zwanej dalej decyzją ZRiD i wystąpienie o nadanie decyzjom ZRiD rygoru natychmiastowej wykonalności dla dwóch odcinków dróg, tj.:
- Ciećwierza w Klaudynie gmina Stare Babice – na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 898 ul. Sikorskiego (z włączeniem się w projektowane skrzyżowanie wg. odrębnego opracowania) do ul. Szymanowskiego (łącznie z przebudową skrzyżowania), długość odcinka około 1740 m oraz
- Krzyżanowskiego oraz droga oznaczona w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego jako 22-8KDL w Klaudynie gmina Stare Babice na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 898 ul. Sikorskiego (włączenie w skrzyżowanie typu rondo ul. Sikorskiego/Ekologiczna) do ul. Ciećwierza, długość odcinka około 1500 m.
Warunki wykonania umowy dla odcinka 1 – ul. Ciećwierza:
- wykonanie czterowariantowej koncepcji:
- droga dwukierunkowa z obustronnym chodnikiem,
- droga dwukierunkowa z jednostronnym chodnikiem,
- droga jednokierunkowa z obustronnym chodnikiem,
- droga jednokierunkowa z jednostronnym chodnikiem;
- przeprojektowanie skrzyżowania z ul. Szymanowskiego;
- uzyskanie warunków przebudowy linii niskiego napięcia;
- uzyskanie warunków przebudowy sieci teletechnicznych.
Warunki wykonania umowy dla odcinka 2 – ul. Krzyżanowskiego oraz droga oznaczona w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego jako 22-8KDL:
- wykonanie koncepcji – droga dwukierunkowa z chodnikiem i ciągiem pieszo-rowerowym,
- uzyskanie warunków przebudowy linii średniego napięcia biegnącej po południowej stronie ul. Krzyżanowskiego i przecinającej ulicę polegającej na umieszczeniu jej w kanale technologicznym;
Warunki wykonania umowy dla odcinka 1 i 2:
- dla każdego wariantu wykonanie wykazu działek do podziału z podaniem szerokości działki do przejęcia,
- wykonanie wykazu działek, dla których ogrodzenie usytuowane jest w istniejącym obecnie pasie drogowym i uwzględnienie w projekcie ich rozbiórki oraz zabezpieczenia posesji ogrodzeniem tymczasowym w nowej linii rozgraniczającej (ogrodzenie z bramą, furtką i furtką do śmietnika,
- zaprojektowanie:
- nawierzchni drogi z betonu asfaltowego (kategorię ruchu KR należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie koncepcji);
- chodników z kostki betonowej bezfazowej typu BEHATON w kolorze szarym, zjazdów z kostki betonowej bezfazowej typu BEHATON w kolorze czerwonym,
- dojść do furtek i furtek śmietnikowych z nowoprojektowanej drogi w śladzie istniejących i w uzgodnieniu z właścicielami nieruchomości,
- ciągu pieszo-rowerowego z nawierzchni asfaltowej,
- zjazdów do działek niezabudowanych w uzgodnieniu z właścicielami, a gdy kontakt z nimi nie będzie możliwy to w uzgodnieniu z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego;
- przebudowy skrzyżowań z drogami poprzecznymi,
- odwodnienia nawierzchni,
- oświetlenia kompatybilnego z istniejącym systemem bezprzewodowej kontroli opraw,
- UWAGA! Zamawiający informuje, że posiada system sterowania oświetleniem Schreder EXEDRA w związku z czym wymaga, aby w ramach wykonania przedmiotu zamówienia wykonać kompatybilne rozwiązanie z posiadanym przez Zamawiającego bez konieczności stosowania dodatkowych aplikacji czy innych rozwiązań.
- projektu stałej organizacji ruchu;
- przed sporządzeniem koncepcji wykonanie przez uprawnionego geodetę pomiarów geodezyjnych istniejących zjazdów z posesji (środek bramy) oraz osi jezdni (na wysokości każdej bramy) oraz sporządzenie i przedstawienie Zamawiającemu szkiców z powyższej czynności;
- uwzględnienie na koncepcji i przekrojach wyników pomiarów, o których mowa w ust. 5 celem wykazania różnic pomiędzy istniejącą i projektowaną niweletą drogi, chodnika i ciągu pieszo-rowerowego;
- wykonanie projektów branżowych usunięcia kolizji sieci i urządzeń podziemnych/nadziemnych kolidujących z przebudowywaną drogą w szczególności sieci energetycznej i teletechnicznych;
- wykonanie inwentaryzacji szaty roślinnej w celu określenia ilości i rodzaju drzew oraz krzewów, które kolidują z planowaną inwestycją, uwzględnienie konieczności wycinki drzew we wniosku o wydanie decyzji ZRiD, a także wykonanie operatu wartości pozyskanego drewna;
- wykonanie i uzgodnienie projektu stałej organizacji ruchu nowo projektowanej ulicy, przy czym:
- projekt stałej organizacji ruchu przed zaopiniowaniem i zatwierdzeniem należy uzgodnić z osobami odpowiedzialnymi za realizacje zamówienia ze strony Zamawiającego;
- projekt zostanie uzgodniony w innych instytucjach zgodnie z wymogami prawa;
- wykonanie badań geotechnicznych;
- uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego lub złożenie zgłoszenia wodno prawnego,
- uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia,
- całkowitą obsługę geodezyjną przedmiotu umowy, w tym uzyskanie map do celów projektowych, map podziałowych na potrzeby uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz uzyskanie opinii z koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
- wykonanie wszystkich opracowań, dokonanie wszelkich uzgodnień i uzyskanie wszystkich decyzji niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i uzyskania decyzji ZRID,
- Wykonawca opracuje koncepcje i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu.
- Zamawiający wyrazi opinię w jej przedmiocie po przeprowadzeniu konsultacji z mieszkańcami,
- Wykonawca będzie miał obowiązek uczestniczyć w 3 spotkaniach z mieszkańcami, celem przedstawienia rozwiązań projektowych, w terminie określonym przez Zamawiającego,
Szczegóły dostępne pod adresem