Została uruchomiona usługa dzięki której można umówić wizytę w urzędzie skarbowym i załatwić sprawy bezpiecznie i bez kolejek. Każdy może umówić wizytę w dogodnym terminie przez internet, telefoniczne lub podczas osobistej wizyty w punkcie „Umawianie wizyt” w Urzędzie Skarbowym. Można również skorzystać z elektronicznego formularza dostępnego na stronie podatki.gov.pl lub stronie wybranego urzędu skarbowego.
Jak się umówić na wizytę?
- Wybierz właściwy urząd i sprawę, którą chcesz załatwić
- Wybierz datę i godzinę wizyty
- Podaj swoje dane
- Potwierdzenie terminu wizyty otrzymasz na podany adres e-mail
- W umówionym terminie przyjdź do urzędu. Konkretne stanowisko/pokój będzie wskazane w potwierdzeniu wizyty.
Ważne
- Przez formularz online można umówić wizytę, której termin przypada w ciągu najbliższych 14 dni.
- Nie potrzebujesz umawiać wizyty w urzędzie, aby zostawić dokument w urnie (bez potwierdzenia odbioru) lub otrzymać potwierdzenie na swojej kopii w punkcie podawczym.
- Z umówionej wizyty można zrezygnować dzwoniąc na numer wskazany na stronie wybranego urzędu skarbowego. Dzięki temu zwolniony zostanie termin wizyty i może zostać wykorzystane przez inną osobę.
Zachęcamy do dalszego korzystania z dotychczasowych zdalnych form załatwiania spraw w urzędach skarbowych. Oprócz infolinii Krajowej Informacji Skarbowej i możliwości załatwienia swoich spraw podatkowych przez strony podatki.gov.pl i biznes.gov.pl, dostępne są też specjalne numery telefonów w urzędach skarbowych. Można je znaleźć na stronach internetowych urzędów w zakładce Kontakt.